2014. június 18., szerda

{ Vigyázz! Kész! Posztolj! } Legemlékezetesebb nyaralásom

Éppen tegnap csatlakoztam ehhez a kis közösséghez, aminek a célja, hogy kicsit összekösse a magyar bloggereket. Rengeteg témaötlete van az ötletadónak, Szilvinek. Meg is nézhetitek, hogy pontosan mit is takar ez a dolog : Vigyázz! Kész! Posztolj!



Na de akkor bele is kezdek az eheti téma írásába..
Legemlékezetesebb nyaralásom
Szerencsésnek mondhatom magamat, mivel olyan jó helyzetben vagyok, hogy a szüleim minden évben elvisznek valahova nyaralni. A feladatomat éppen ezért ( sajnos ) kicsit megnehezíti, mert el kell gondolkodnom rajta, hogy számomra melyik volt a legemlékezetesebb....
Tudom, a legtöbb embernek a nyaralásról a tengerpart jut az eszébe, de nekem most nem egy ilyen jutott az eszembe, ami szerintem a legeslegjobb volt.



Számomra a Párizsi utazás volt a legkellemesebb. Már elég régen voltam ott, de rengeteg emlék megmaradt róla a fejemben. Emlékszem még, hogy a sárga kis taxikkal jártuk az utcákat és anyuék böngészték a térképet, hogy hogyan juthatnánk el Disney Landbe. Talán lehettem vagy 6 éves az utazás során, de aput felráncigáltam egy hullámvasútra. Igaz nem örült neki túlságosan, de másnál szóba se jöhetett úgyhogy vele mentem. Fából volt a sín amin ment a vasút és hallottam a zörgését, meg persze apa síkítását miközben mentünk. Én persze csak röhögtem, eszem ágában sem volt sikítani, nagyon élveztem az egészet. :)
Egyébként nem csak a családdal mentünk, mert apu barátjának a családja is eljött velünk. Emlékszem a mosolygós kis teáscsészékre is amikben együtt beleültünk és tekertük a benne lévő "kormányt" hogy pörögjön. A végére kifulladtunk, de nagyon izgalmas volt még akkor :D A csészék egyébként a szépség és  a szörnyeteg című mesében lévő készlethez hasonlítottak. :)
Az bosszantott leginkább az utazáson ( visszagondolva), hogy bár elmentünk az eiffel tornyot megnézni, mégsem mentünk fel megnézni, mert anya szerint még túl picik voltunk és nem bírtuk volna kiállni a hosszú sort órákon keresztül.. Emiatt meg is ígérte, hogy majd még egyszer visszamegyünk. Nemcsak az eiffel torony miatt, hanem azért is, mert azóta lett még egy kisöcsém és ő még nem járt ott. :)

Egy jellegzetes francia étellel, a croissanttal búcsúzom tőletek :)
Ha esetleg kedvet kaptatok volna a croissanthoz, hoztam nektek egy receptet is, amit a nosalty nevezetű oldalról néztem: Vajas Croissant


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése